Nog een maand te gaan!

1 september 2019 - Helvoirt, Nederland

Hoi!

Over een maand is het zover: mijn reis naar Tanzania! Ondertussen heb ik te horen gekregen waar in Tanzania ik zal verblijven en werkzaam zal zijn. Ik zal vrijwilligerswerk gaan doen in het St. Joseph hospital in Moshi. Het is een klein ziekenhuis met in totaal 150 bedden en 19 artsen! Mijn rol zal zijn "medical officer in charge". Dit houdt vooral in dat ik gekoppeld word aan een arts, mijn supervisor, en met hem of haar mee ga lopen. Door het stellen van vragen aan de artsen en verpleegkundigen en het meekijken bij de behandelingen hoop ik kennis te maken met de medische wereld in Afrika!

Tijdens mijn reis zal ik jullie op de hoogte houden van alles!

1. Ans van Heertum:
    1 september 2019
    Nou Hannah het is nogal wat.
    Ik wens je veel succes en gezondheid. Zie ernaar uit!
  2. Yolande Melman:
    Heel mooi,Hannah. Ik ga je zeker volgen. Alvast heel veel succes. X
  3. Mijntje:
    Superinteressant, uitdagend en ook nog leerzaam Hannah! You go girl 💪💪
  4. Anton:
    1 september 2019
    Ja Han, nog heel even en dan gaat het gebeuren. Wel supertof en super leerzaam.
    We spreken elkaar nog wel voor die tijd maar wil je sowieso heel veel succes wensen.
    Wij gaan je blog in ieder geval volgen.
  5. Twan&bea:
    1 september 2019
    Hoi Hannah, ik heb er alle vertrouwen in dat jij een betekenis kunt zijn voor de gezondheid van de mensen, waar ook ter wereld. Je bent tenslotte niet voor niets als lid gevraagd voor Stichting SOCRATES (behorende tot 10% beste leerlingen van Nederland en ‘Leiders van de Toekomst’ . Hannah veel succes in Tanzania en geniet er met volle teugen van💋
  6. Ellen Heere:
    Hoi Hannah,

Wat een avontuur!
    Supergaaf dat je dit gaat doen.
    We willen jou heel veel succes wensen en gaan je zeker volgen.
    Geniet ervan😘

Groetjes,

Ellen, Liza en Lola
  7. EusJelMaxYoup:
    1 september 2019
    Lieve Hannah, heel veel succes met deze geweldige ervaring. Fijn dat we jou kunnen volgen middels deze blog. Liefs en zet hem op. EusJelMaxYoup😘😘😘
  8. Mari brabers:
    1 september 2019
    Hi Hannah, super dat je dit doet, een mooie leerzame tijd en veel voldoening gewenst. We gaan je volgen en horen graag. Groetjes Mari en Klaartje
  9. Harriëtte:
    2 september 2019
    Spannend Hannah.
    Ik wens jou veel uitdagingen en een fijne hostmama daar in Tanzania.
    Ben best jaloers....
    groetjes van Harriëtte
  10. Astrid Stigters:
    2 september 2019
    Hi Hannah. Super joh, goed dat jij deze stap gaat zetten. Deze ervaringen kunnen jou veel gaan brengen. Veel leerplezier en geniet ze. Wij blijven jou ook volgen. Lieve groet van Isabel, Nina, Huib en Astrid 🤗
  11. Sandra levi:
    4 september 2019
    Lief nichtje
    Ik vind het fantastisch wat je gaat doen!!!!
    Ik hoop dat je geweldige ervaringen gaat opdoen en dat het je helpt op je verdere carriere!!!!!
    Succes, let goed op jezelf en kom heelhuids terug!!!!!!
    Kus en een hele hele stevige knuffel!!!
    Ben trots op je!
    Je tante san.
  12. Ellen Merrelaar:
    4 september 2019
    Lieve Han,
    Ik vind het fantastisch , dat je deze grote uitdaging aangaat! Je blik verwijden zal je veel positiefs brengen en goed zijn voor je persoonlijke ontwikkeling!
    Dikke knuffel van tante Ellen
  13. Ans van Heertum:
    29 september 2019
    Nu nog de laatste beetjes inpakken en da op pad!
    Goede reis en ik hoop dat je alles gaat vinden wat je daar zoekt.
    Goede en fijne ervaringen en wie weet ook nog wel blijvende vriendschappen.
  14. Twan&bea:
    Lieve schat,
    Als klein meisje zei je al dat je graag ooit arme mensen in Afrika wilde helpen. Mensen die niet de welvaart en luxe kennen zoals wij dat hier gewend zijn.
    Nu is het dan zover ...! Nog druk met inpakken maar het grote avontuur gaat bijna beginnen . Op naar Afrika ...Tanzania!
    Vrijwilliger in een ziekenhuis! Ben benieuwd wat je werkzaamheden precies gaan worden. Mogelijk dat de "stage" in de Weense ziekenhuizen je al wat voorsprong geven..

Horizon verruimen , nieuwe indrukken en ervaringen, dat neem je mee in je verdere leven...
    Trots op jou!,

Lieverd, ik wens je een goede behouden reis en een prachtige gedenkwaardige tijd!
    Hou van je..! Xxxxxx
  15. Twan&bea:
    29 september 2019
    Nog een nachtje slapen en het is zover. Op naar Tanzania. Een hele goede vlucht Hannah en een hele fijne tijd toegewenst.
  16. Twan&bea:
    ...Dat was dus papa...!
  17. Henriëtte Huijben:
    Lieve Hannah,
    Morgen is het eindelijk zover... jouw grote avontuur, als start voorafgaand aan je opleiding en een hopelijk mooie toekomst binnen de geneeskunde. Een gele goede reis gewenst, fantastische ervaringen en een mooie, leerzame tijd in Tanzania! Ik ga je zeker volgen... zet ‘m op meid!😘💪🏻🍀🤗
  18. Marja Teurlinx:
    Hey Hannah,
    Ik wens je een hele goede reis en een hele mooie en leerzame tijd toe in Tanzania! Ben benieuwd naar je belevenissen daar!
    Groetjes, Marja
  19. Ans en Wim:
    Lieve Hannah,
    Wat leek, was je ontspannen vanmiddag. Hou het zo. Het is fantastisch, dat je dit kunt, mag en gaat doen. Je weet we zijn trots op je.
    Goeie reis en succes.
    Xx Ans en Wim
  20. Ton en Petra:
    Lieve Hannah,
    De maand is inmiddels verstreken en het grote avontuur gaat beginnen. Er staat een enorme koffer in de gang, die je morgenochtend vroeg mee gaat zeulen richting Tanzania. Wij wensen je ontzettend veel plezier en hopen dat je daar veel mooie leermomenten mee mag maken en dat je met een fantastische ervaring terug komt. We gaan je volgen lieve Hannah! Trots op je!!!
    Dikke knuffel en kus van Ton en Petra