Welkom op mijn reisblog!

17 juli 2019 - Helvoirt, Nederland

Welkom op mijn reisblog! In oktober ga ik een maand naar Tanzania om vrijwilligerswerk te doen in een ziekenhuis. Aangezien ik nog geen medische ervaring heb, zal mijn rol vooral observatief zijn. Zo zal ik meelopen met verschillende artsen, verpleegkundigen en aanwezig zijn bij spreekuren en behandelingen. In het ziekenhuis hoop ik wat meer medische kennis en ervaring op te doen die ik kan gebruiken voor (hopelijk) mijn toekomstige studie geneeskunde. Misschien dat ik dan na mijn studie nog eens terug kan gaan als arts! Het vrijwilligerswerk heb ik geregeld via ProjectsAbroad. Helaas krijg ik pas een maand van te voren te horen in welk ziekenhuis ik mee zal lopen en waar en in welk gastgezin ik zal verblijven. Er zijn twee mogelijke locaties: Moshi of Arusha.

Op dit blog wil ik verhalen en foto's delen van dit avontuur! Zodra ik meer informatie heb over mijn verblijf in Tanzania, zal ik dit op mijn blog vermelden, kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    17 juli 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Anneke Van Ginkel:
    6 september 2019
    Spannend Hanna heel veel leer plezier
    Ik ga je zeker volgen.