Zaterdag 19 okt., Lake Manyara national park

19 oktober 2019 - Moshi, Tanzania

Hallo!

Vandaag is papa jarig, gefeliciteerd lieve papa🎊❤️

Vanochtend werd ik rond 6:00u uit mezelf wakker vanwege het licht. Toen kon ik eindelijk het park echt zien haha, we sliepen echt midden in de natuur!! Toen langzaamaan aangekleed en om 07:00u gingen we ontbijten. Er was zoveel te eten, alles werd bij je op tafel gezet. Geroosterde brood, eieren met worstjes, pannenkoeken, banaan, mango, pindakaas, jam en honing. Alles smaakte heel goed! Na het ontbijt hebben we onze spullen gepakt en zijn we vertrokken. Onderweg naar Lake Manyara national park kwamen we langs een grote galerij met allemaal hele mooie Afrikaanse beelden, schilderijen en stoffen. Daar hebben we even rondgekeken en toen zijn we doorgereden. Na 30 minuten kwamen we aan bij de poort, het park was zo anders dan gisteren. Het begin leek meer op een regenwoud en het was allemaal heel groen! We hebben heel veel apen gezien, waaronder bavianen, water buffalo’s, giraffen en zebra’s. Ook liep er een hele schattige kleine schildpad rond. Helaas hebben we geen leeuwen of luipaarden mee gezien, deze waren te goed verscholen. Na de lunch hebben we nog even rondgereden en daarna zijn we vertrokken richting huis. Het was namelijk nog 4 uur rijden. Onderweg hebben we twee dode hondjes op de weg zien liggen, heel zielig...😢Het geldprobleem was trouwens net voor vertrek vrijdagochtend opgelost! Thuis hebben we onze spullen opgeruimd en niks gedaan. Ondanks dat je de hele dag alleen maar in de auto zit of staat, waren we echt uitgeput toen we thuiskwamen... Rond 19:30u kwam Mercy thuis samen met Jackie. Die hoorde dat Mercy rijst met bonen ging maken, dus wilde ze komen eten haha. Toen hebben we met z’n vieren gezellig gegeten (nou ja, wij zaten er een beetje als zombies bij). Nu ga ik lekker douchen en dan ga ik op tijd slapen.

Lala salama!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ellen Merrelaar:
    19 oktober 2019
    Wat een fantastisch ,onvergetelijk weekend heb je gehad!
    Kun je afvinken van je bucket list,haha!!
    Morgen fris beginnen aan je,alweer,laatste week!
    Knuffel van de kleine Kibali 🐘😜
  2. Twan&bea:
    Mooie safari ,Hannah!
    De foto’s houden we nog te goed..
    😉
    Super benieuwd naar het masaï-volk..
    Mama en ik ook op n soort safari op de Utrechtse heuvelrug..hahah
    X papa
    Goede reis aan tatiana ...mrg terug naar California...✈️💋
  3. Sandra levi:
    19 oktober 2019
    Wat een belevenissen allemaal!!
    Morgen de masaï??
    en tatiana weg???
    Effen wennen weer.
    Geniet nog van de laatste week!!
    Het gaat zo snel voorbij!!!
  4. Jacqueline:
    20 oktober 2019
    Wat een prachtige ervaring Hannah die 2 dagen in de jungle! En slapen in de natuur met een heerlijk uitgebreid ontbijt toe😋.
    Een fijne zondag en óp naar je laatste week😘
  5. Anton:
    20 oktober 2019
    Hoi Han, als ik het allemaal zo lees dan ben ik toch wel een beetje jaloers. Het is toch helemaal super om dit allemaal mee te mogen maken. Geniet van de laatste week die gaat komen Han. Ik weet zeker dat je hier nog jaren van na gaat genieten. Gr Anton
  6. Mijntje:
    20 oktober 2019
    Zo gaaf allemaal Hannah!! Hier ga je nog vaak aan terugdenken!! Geniet nog van de laatste week 😘😘