Vrijdag 25 okt., schilderen bij het kinderdagverblijf

25 oktober 2019 - Moshi, Tanzania

Habari!

Vanochtend zijn we gaan schilderen bij een kinderdagverblijf. We hebben de jongensslaapkamer, meisjesslaapkamer en nog een andere kamer geverfd. Het verven gaat echt op z’n Afrikaans. De stok waar de roller aan zit is gewoon een tak, niks wordt afgeplakt en het komt allemaal niet zo nauw. Gelukkig maar, want wij zijn geen experts in schilderen😉beide muren hebben 2 lagen lichtgeel gekregen, maar daar is niet veel van te zien. De muren zijn zo vies dat het er toch allemaal doorheen komt. Toen we klaar waren, na ongeveer 3 uur (we schilderen met z’n drieën, Emanuel, Vanessa en ik), zat de hele vloer onder de verf. Dit hoefden we niet schoon te maken, daar hadden ze iemand voor. De kindjes waren lief, maar ontzettend druk. Als je ook maar het klaslokaaltje in liep had je meteen 10 springende kinderen aan je armen hangen. Om 12 uur waren we klaar en zijn we naar huis gegaan. Toen heb ik eerst gedoucht, want ik zat onder de verf. Wel een koude douche, want we zaten weer zonder stroom. Daarna heb ik geluncht met Mercy. In de middag heb ik niet zoveel gedaan, even gebeld met tante Sandra en Bas, gelezen en alvast m’n koffer een beetje ingepakt. Het was wel lekker om even een middag niks te doen. Daarna gegeten en nu ga ik lezen en een film kijken😊

Lala salama!

1. Twan&bea:
    25 oktober 2019
    Hé lieverd 🥰
    Vonden de kindjes jullie schilderkunsten mooi??
    Beetje ‘ andere ‘ aanpak dan wij kennen..
    Maar goed werk verricht! 👍
    Nou Hannah, je laatste weekend bij Mercy..
    Heel blij je maandag weer te knuffelen..🥰💋
  2. Sandra levi:
    26 oktober 2019
    Je kunt altijd nog schilder worden in nl😄
    Was fijn even je stem te horen!!!
    Nou uurtjes aftellen en lekker naar huis met een fantastische ervaring en nog een V op je Bucket List.
    Kus