Maandag 30 sept., Heenvlucht

30 september 2019 - Kilimanjaro International Airport, Tanzania

Vanochtend ging om 5:30u de wekker om om 6:15u met Bas te vertrekken naar Schiphol. Mijn reis gaat nu echt beginnen!

Op Schiphol wat tranen gelaten (ook al ben ik maar een maandje weg), mijn koffer ingecheckt, die natuurlijk een kilo te zwaar was... dus dat was of een halve kilo eruit halen of €100,- betalen. Toen heb ik er toch maar wat uitgehaald😉

Na een vlucht van acht en een half uur in een heel groot en luxe KLM vliegtuig, met ieder een eigen schermpje waar meer dan 100 series en films op te zien waren, ben ik aangekomen op Kilimanjaro International Airport!

Ondertussen sta ik al 40 minuten in de rij om een visum te krijgen, het gaat hier echt allemaal op z’n Afrikaans, alles hèèl relaxed! Daardoor heb ik wel even de tijd om een blog te schrijven! Dadelijk word ik naar het huis van Mercy gebracht, waar ik vannacht waarschijnlijk heerlijk ga slapen, want ik ben echt heel moe!

Morgenochtend krijg ik een rondleiding in Moshi, waar zit de supermarkt, waar kan ik geld pinnen enz.

Tot zover voor nu, volgens mij ben ik bijna aan de beurt!

Dikke kus, Hannah

1. Anneke Van Ginkel:
    30 september 2019
    Nou je avontuur is begonnen Hanna veel plezier geniet ervan maar blijf dicht bij je zelf😘
  2. Ans en Wim:
    Goed aangekomen, fijn👍🏻🕯
  3. Bas van Ginkel:
    30 september 2019
    Je eerste blog! Goed om te horen dat je een goede vlucht hebt gehad. Alleen die Tanzianaase uren gaan ook wel heel sloom hè, ander half uur naar Tanzania vliegen 😉. Maak er een mooie tijd van lieverd. Veel plezier en tot over een maandje ❤️
  4. Hanneke Hoskam:
    30 september 2019
    Fijn dat je heelhuids bent aangekomen Han!! Geniet van deze bijzondere ervaring!
  5. Henriëtte Huijben:
    30 september 2019
    Fijn Hannah, dat de vlucht goed gegaan is. Lekker slapen onder de vleugels van Mercy... laat het maar over je heen komen😊
  6. Twan&bea:
    He Hannah
    Fijn dat de reis goed verlopen is!!
    je zult inderdaad wel moe zijn..
    Voor zo dadelijk de groetjes aan Metcy en lekker slapen💋
    mama
  7. Mijntje:
    1 oktober 2019
    Fijn dat je goed bent aangekomen Hannah. Nu al benieuwd naar je vol! gende verhaal😀
  8. Sandra levi:
    1 oktober 2019
    Eerste ochtend onder de afrikaanse zon!!!
    Geniet ervan!!!
    😘😘
    Ik zit maar 4 uur van je vandaan....
  9. Ellen Merrelaar:
    1 oktober 2019
    Nu eerst even de "kultuurshock" verwerken 🙃 en dan heerlijk aan de slag! Ben zóó benieuwd!!
    Knuffel😘
  10. Twan&bea:
    1 oktober 2019
    Hoi Hannah, als vader ben je altijd gerust gesteld wanneer je leest dat je dochter goed is geland. Hannah geniet ervan ik ben benieuwd. 💋💋💋 papa.